1,4 millió megtekintés (Twitter)
1,6 millió megtekintés (Twitter)
125 ezer megtekintés (Facebook)
202 ezer megtekintés (Facebook)
120 ezer megtekintés (Facebook)
208 ezer megtekintés (Facebook)
197 ezer megtekintés (Facebook)
614 ezer megtekintés (Facebook)
729 ezer megtekintés (Facebook)
325 ezer megtekintés (Facebook)
257 ezer megtekintés (Facebook)
193 ezer megtekintés (Facebook)
245 ezer megtekintés (Facebook)
212 ezer megtekintés (Facebook)
Olaszország érdeke a legelső.
418 ezer megtekintés (Facebook)
Lampedusa.
248 ezer megtekintés (Facebook)
Légibemutató az olasz trikolór színeivel.
3 ezer reakció (Facebook)
Salvini a lányával vásárol.
12 ezer reakció (Facebook)
Valentin-nap, 2021.
85 ezer reakció (Facebook)
Poszt szövege: „Boldog vasárnapot és boldog Valentin-napot mindenkinek, a szerelmeseknek, az álmodozóknak, a szenvedőknek, és azoknak, akik a világ jobbá tételén dolgoznak és soha nem adják fel.”
21 ezer reakció (Facebook)
Légibemutató az olasz trikolór színeivel.
145 ezer reakció (Facebook)
14 ezer reakció (Facebook)
A PD és az M5S a bankok kezére játszik a cashback jelenség megteremtésével.
15 ezer reakció (Facebook)
A haszontalan intézkedésekkel a kormány félrekezelte helyzetet, az események pedig gazdasási és egészségügyi krízishez vezettek.
19 ezer reakció (Facebook)
Karikatúra a mainstream média működéséről (Meloni arra utal, hogy elferdítik az igazságot és a szokásos közhelyeket puffogtatják, pl. mindenki fasiszta, aki nem ért egyet a kormánnyal).
Az 1989 óta működő Francia Kórházi Alapítvány – jelenlegi elnöke Brigitte Macron – új kampányvideója. Az Alapítvány célja a kórházi ellátásra szoruló gyermekek és fiatalok életminőségének javítása.
is proudly powered by WordPress